{:de}Markenentwicklung und Positionierung{:}{:en}Brand development and positioning{:}


{:de}

[smartslider3 slider=21]

Markenentwicklung und Positionierung

Die Marke ist Kompass und Anker. Bringen Sie sie in die optimale Position und pflegen Sie Ihre Marke. Markenentwicklung und -pflege ist eine sensible Lebensaufgabe, aber Gold wert. Auch für B2B Unternehmen. Eine gut gepflegte Marke bringt Mehrwert für das Unternehmen und für seine Kunden.
Wenn Sie an Ihrer Marke arbeiten, ist es wesentlich, den Schreibtisch zu verlassen, in Kontakt mit der Zielgruppe zu kommen und neue Perspektiven zu erfahren. Nutzen Sie diese Perspektivenvielfalt und entwickeln Sie Ihre Marke gemeinsam mit Ihren Kunden.

ESOMAR Individual Membership Information

As an ESOMAR Member, I comply with the ICC/ESOMAR Code on Market and Social Research and ESOMAR World Research Guidelines.

{:}{:en}[smartslider3 slider=28]

Brand development and positioning

A brand is compass and anchor. Bring it into an ideal position and take care of. Brand development and brand care are sensitive continuous tasks but worth the effort. Also for B2B companies. A strong attractive brand creates value for the company and its customers.
When you are working on your brand, it is essential to leave your desk, to get into contact with the customers and come to know new perspectives. Benefit from the variety of perspectives of your customers and develop your brand together with them.

ESOMAR Individual Membership Information

As an ESOMAR Member, I comply with the ICC/ESOMAR Code on Market and Social Research and ESOMAR World Research Guidelines.

{:}